TunaFish
Meer opties...
Meer opties...
Zoeken op Overige

Overige reisproducten (FAQ)

Zoek op trefwoord

Hoe plaats ik een bestelling bij TunaFish?

Wanneer je via onze website een lidmaatschap wilt bestellen, klik dan op de 'Meer info' link van het desbetreffende product. Je komt dan op de detailpagina van het product, waarop alle relevante gegevens getoond worden. Er zijn geen verzendkosten van toepassing (je ontvangt de gegevens van je lidmaatschap alleen per e-mail). Nu kun je het product bestellen via de 'Ja, ik wil bestellen!' knop rechtsonderaan de pagina.

Vul vervolgens de voor de bestelling benodigde gegevens in. Op de overzichtspagina kun je de ingevulde gegevens controleren en vervolgens kun je de bestelling via de 'Nu kopen!' knop definitief maken. Je ontvangt per e-mail een bevestiging van je bestelling. Controleer deze bevestiging nauwkeurig en geef eventuele onjuistheden gelijk aan ons door.

De (aan)betaling voor je bestelling dient binnen 7 dagen op de TunaFish bankrekening te zijn overgemaakt. In de bevestiging vind je hier meer informatie over. Je kunt de betaling vervolgens via iDEAL, internetbankieren, telefonische overboeking of bankoverschrijving overmaken. Betalen met je creditcard is niet mogelijk. Wanneer je er voor kiest om alleen een aanbetaling over te maken, dan dient de restbetaling binnen 7 dagen na ontvangst van je bestelling betaald te zijn. De minimale aanbetaling bedraagt 50% van het bestelbedrag.

Zodra wij je betaling hebben ontvangen sturen we je het bestelde product binnen de op de website vermelde levertijd per post toe (of handelen we de dienst verder af).

Op bestellingen via onze website zijn de TunaFish voorwaarden van toepassing.

Voor vragen over je bestelling of het bestelproces kun je contact met ons opnemen.

Rubriek: Overige reisproducten Volgende vraag

Staat het antwoord op jouw vraag er niet bij?

Kies een andere rubriek of neem contact met ons op!